دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ خرداد ۱۷, جمعه

با مدعی .اسماعیل وفا یغمائی

چشم من خیره بر این دیوار بربر مانده است
مغز من ازفکر کردن غیر قادر مانده است
آنچنان گیجم که گوئی مرد سلمانی، به عجز
بر سر مرد کچل در دادن  فر مانده است
ای دریغا! زین حدیث مضحک، کا ندر چشم من
اشک و ،دشمن را همی قهقاه و هرهر مانده است
گفتمش: من را تو تاآنجا که خواهی نقد کن
لیک دیدم یکسره در حال زر زر مانده است
گفتمش: از زرزرت دلخسته ام از روی عقل
قصه سر کن، دیدمش خور خور،و خرخر مانده است
گفت: مزدوری و توابی و نادم گفتمش
اینچنین، تنهاتو من را تا دهی، جر! مانده است
 

۹ نظر:

ناشناس گفت...

کلی خندیدم خدا همه را هدایت کند تا این جنگ و دعوا تمام شود.مجید.ایتالیا

ناشناس گفت...

درود

این نه دیوار است بل مغز خر است
خواندن یاسین به گوش عنتر است
جمله از پشت بسته اند دست فقیه
ناله از اینست چون "ره ابتر" است






ناشناس گفت...

واقعا با این تهمت زدنها و بی پرنسیبیهای اخلاقی و سیاسی از این فقط همان تر مانده است و بیچاره ملت ایران که باید بار حماقتهای اینا را بکشند.مراد

ناشناس گفت...

اسماعیل بسیار بسیار دموکرات چرا پیام ها را پاک می کنی ؟ من نوشته بودم که همه تان همان یهودای اسخر یوطی هستید و دیگر هیچ . ایکاش که هیچگاه اسماعیل یغمایی سرودی برای مجاهدین نسروده بود . زیرا دیگر آن موسیقی های زیبا را هم نمیشود گوش کرد و آدم حالش بهم میخورد . آنچه درتاریخ بشریت باقی ماند . خیانت یهودا بود به عیسی مسیح و قتل هابیل بود توسط قابیل . حالا شما هرچه میخواهید شر و ور بنویسید . درتاریخ خواهد امد اینها دوستانی بودند که چون مگسان دور شیرینی تا زمانی که مجاهدین پیروزی داشتند بودند و بعد که آنها دسته دسته کشته میشدند سرخود را گرفتند و رفتند و به اضداد آنها پیوستند . و دوستان خود را به دشمنانشان لو دادند و فروختند . هیچ چیز بیشتتری نصیب شما نخواهد شد

ناشناس گفت...

سی سال مجاهدین خون دادند و رنج بردند و درسنگر ها ی پر آب زندگی کردند و اعتصاب غذا کردند و درزندان ها شکنجه شدند و زیر شکنجه شهید شدند تا قصیم ها معروف شدند . ملت فقط خواهند گفت این رسم مروت نبود . حالا شما لاشخورها هرچه میخواهد بگوئید و برفراز جنازه کشته شده ها زوزه بکشید . درهیچ مرام و مسلکی رها کردن دوست بدون هیچ دلیل مشخصی پذیرفته نیست آنهم دربرابر دشمنی جرار . شما هائید که وجدانتان را کاملا تعطیل کرده اید و توی زباله دانی انداخته اید اگر نه انسان های با وجدان قضاوت خودشان را طور دیگری خواهند کرد . مجاهدین می مانند . این شما ها هستید که همسنگرانتان را درزیر رگبارهای جمهوری اسلامی رها کرده و رفته اید . بیخود به خودتان مدال ندهید

esmail گفت...

با مواضع تهمت آمیز و توطئه انگیز ناجوانمردانه شما در دروغ و لجنمالی مخالفانشما اگر بگوئید یهودا بد بوده من شک میکنم بروید اقاجان در اینه بخودتان نگاهی بیندازید ایندگان شما را داوری خواهند کرد نه مرا.شما بسیار شبیه جمهوری اسلامی هستید یک مشت مرتجع دروغگو و توطئه گر . در ضمن من پیامی از شما را پاک نکرده ام این هم یک دروغ! دوباره بنویس اگر تهمت اخلاقی به دیگران نباشد یا مسائل خصوصی من پاک نمکینم

esmail گفت...

در ضمن لاشخور خودت هستی و آن کسانی که سالهاست دارند با لاشه من و ما و کسانمان کامروائی میکنند. مثل آدم بنویس انها که خون دادمد کیها بودند؟من با مجاهدین جنگی ندارم اتفاقا با لاشخورها مقابلم

ناشناس گفت...

ناشناس! اسمتو بنویس. مگه استعفا نامه را نخواندی که به چه دلیل استعفا دادند شماها مث اینکه چشمتون نمیبینه واقعا خیلی عجیبه.تهمتن

ناشناس گفت...

فکر می کنم این آقاهه یا خانوم ک ناشناسه و حرفهای مفت میزنه؛ همون که نوشته «آدم حالش از گوش دادن به سرودهای آقای یغمایی به هم میخوره»، متوجه نیست تا چه حد حرفهاش و طرز استدلالش شبیه به حرفهای ملاهای حاکم بر ایرانه! راستش خیلی خوب میشه از همین الآن دید که این رهبری مجاهدین با هوادارهای چماق بدستش، که از گفتن هیچ دروغ و زدن هیچ حرف مفتی ترس ندارند، اگه یه روزی باد حوادث بذارتشون سر کار، مردم رو چه جوری سرکار میزارند و پدرشون رو در میارند. بعد هم بد نیست یه چیزی به اش بگم:
«ببین جونم اون سرودها هم حالشون از شماها مخصوصا تو یکی خیلی به هم میخوره! نخواستم روشنتر از این به ات بگم!»
در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

امضا: دانشجو