دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۲ خرداد ۲۲, چهارشنبه

چند نکته و چند سانتیمتر از واقعیت اسماعیل وفا یغمایی


ایمیلهای زیادی به دست من رسیده که من قبلا در دفاع از مجاهدین در «کتاب چند نکته و چند سانتیمتر از واقعیت» حرفهائی زده ام و حالا چیزهای دیگری میگویم. درست است من اینها را نوشته ام و اعتقاد داشته ام و به هیچ وجه نفی نمیکنم ولی حالا دارم از «چند نکته دیگر و چند سانتیمتر دیگر» سخن میگویم که امیدوارم به چند متر نکشد. من نظراتم را تصحیح میکنم بدون نفی قبلی ها.آنچه نوشته ام نقطه نظرات من از مشاهداتم تا سال 1373 و نیز اعتقادات و باورهای سیاسی ام تا سال 2003 بود. اکنون نظرات دیگری دارم و نوشته های من وحی نسیت بلکه نظرات انسانی است که میبیند . اشتباه میکند. تصحییح میکند و حرکت میکند.نکته جالب این است که کوشش میشود نوشته های خود من علیه خود من یعنی خود من علیه خودم شهادت بدهم و این سبک تازه و جالبی است. علاقمندان میتوانند کتاب را در لینک زیر بخوانند.اسماعیل وفا یغمایی

۶ نظر:

15 گفت...

کتابی خواندنی وجالبه. بزودی خواهم خواند. ممنون از شما جناب وفا.

ناشناس گفت...

خوب راستش رو بگو. بگو هرکی پول بده من براش هم کتاب می نویسم هم شعر میگم. مجاهدین، آخوند ها، فرقی نمی کنه. یک راه درامد هم این هست که برای آدمهای پولدار شعر بگی و پول بگیری. مثل کاری که قاانی میکرد. حالا دیگه ناصرالدین شاه نیست ولی تا دلت بخواهد حاجی پولدار ایرانی هست که کلی پول بهت میدن برای یک خط شعر برای سردر خونه هاشون و پول بیشتری میدن برای یک دوبیتی رو سنگ قبرشون

15 گفت...

دو باره حرف مفت زدن شروع شد.پدر آمرزیده وفا اگر میخواست پول بگیره خوب از مجاهدین هم میتونست بگیره. در یکی از نوشته هاش نوشت که مجاهدین بهش پیشنهاد دادن ولی قبول نکرده و بسیاری از ما دوستان مشتاق بودیم که به او کمک مالی بدهیم واو زیر بار نرفت. حرف مفت زدن هم حدی داره.من به عقیده و فکر سیاسی ت احترام میزارم ولی حرف بیهوده زدنت را محکوم میکنم ناشناس.

اکبر الف گفت...

ای کاش باران بارد و باران بارد
بر عقل های تشنه ی یاران بارد
از زخم ها روید دهان، آید آواز:
ای زندگان بر زندگیتان جان بارد.


درود بر وفا شاعر روزگار غریب!

ناشناس گفت...

خواندم. دستتان درد نکند آقای یغمائی و متاسفم که این جنگ شروع شد.واقعا متاسف هستم و امیدوارم هم شما و هم مجاهدین مقداری صبوری داشته باشید. علیرغم همه چیز ملای خونخوار واقعی است.با احترام.ع. خ

ناشناس گفت...

آقای یغمایی، این مطالبی که در وصف رجوی، محسن رضایی، امامقلی و ... نوشته‌ابد، آیا واقعاً از روی اعتقاد بوده است؟ این افراد که در این ده سال تغییر نکرده‌اند.
محدث